A frissített Mazda6 láthatóan továbbviszi a Mazda új arculatát, mely az enyhén módosított első és hátsó lámpatestekkel együtt sportosabb és markánsabb prémium karaktert kölcsönöz a modellnek. A frissített Mazda6 hat motorral választható majd, köztük a nagyteljesítményű, új, 2,0 literes DISI benzinmotorral, melynek fogyasztása alacsonyabb, ill. károsanyag-kibocsátása is mérséklődött a kétliteres elődhöz képest.
Mazda6 2010
A motorhoz csatlakozó ötfokozatú, automatikus sebességváltót kifejezetten ehhez az új benzines erőforráshoz hangolták, hogy a gyorsulás és a takarékosság optimális kombinációját kínálja. A Mazda MZR 1,8 és 2,5 literes motorjainak modernizált kivitelei teszik teljessé a benzines választékot, míg dízel fronton a Mazda MZR-CD 2,2 turbódízel motor szerepel három különböző teljesítményszinten, 129, 163, ill. 180 lóerővel – mindhárom verzió fokozottan dinamikus és CO2 kibocsátásuk is alacsonyabb.
Mazda6 kombi 2010
A Mazda6 emellett új futóműhangolást és számos új aktív biztonsági felszerelést (pl. új, elforgatható adaptív fényszórórendszert, és visszagurulás-gátló rendszert) kapott, melyek együttesen kategóriájának egyik legbiztonságosabb, legkönnyebben vezethető képviselőjévé teszik a frissített Mazda6-ot.
Mazda6 2010 beltér
A modell forgalmazása idén tavasszal veszi kezdetét Európában. A megújult Mazda6 egyike annak a három újdonságnak, melyeket Genfben, a Mazda standján (5-ös csarnok) lepleznek le március 2-án.
Forrás: Mazda sajtóközlemény